saknar något!??



det finns något som saknas i mitt liv.
och det e att jag känner mig ofta ensam visst jag har mina vänner och så men det e ju inte någon man kan mysa med på kvällen.
sitta tätt intill varandra och kramas och kolla på film.
det saknar jag just nu.
kom hem från jobbet och satte igång en film och kom tänka på att jag e verkligen ensam.
det e inte roligt men vad fan jag har ju sagt till mig själv att jag ska inte leta utan han får komma till mig.

jag har varit ute med vänner i helgen och nu känner jag att det e inget roligt ute längre det e bara ungdomar som är 20 år och de e ju allt för unga.
och sedan e det alltid för mycket folk på Harrys åp lördagar man kan inte dansa eller något nästan för att de släpper in allt för mycket folk..
men vad fan det e inte mitt problem det e deras..

jag har haft det roligt med mina vänner men jag känner att nää jag vill ha någon kille man kan mysa med och kramas med.

bara ta det lugnt med varandra, lite trött på att vara ute på helgrna..

så nästa helg e jag ledig och jag säger då det att det blir nog en jävligt lugn helg för min del ska bara se på en massa film och stanna hemma och umgås med familjen..

denna veckan som kommer så ska jag jobba måndag kväll jag har insulinarna så det e roligt tycker jag, är där allt för sällan..
sedan jobbar jag onsdag kl 6.45-14 sedan jobbar jag 13.30-15.30 på torsdag sedan e jag ledig 3 dagar och under dom dagarna ska jag städa och pyssla om här hemma för nu jävlar ska det bli fint ska hänga upp mina  carpe diem skylt och sov gott skylt som jag fick av min underbara lillebror Mattias.
han e den bästa han gör en glad om man e halvt hängig.

tack för detta underbara bror..

sedan så ska man träna som fan de andra dagarna..

på tisdag ska jag även passa min lilla kompis Zorro och sedan kl 18 så ska jag träffa Jesper på motionshuset och han ska visa mig ett bra träningspass som jag sedan ska köra på..
det ska bli roligt att se vad jag ska göra i gymet.. hoppas att han inte tvingar mig att springa länge på bandet för det kan jag verkligen inte ännu..

sedan ska jag köra på som bara den innan så ska se om syrran kan passa zorro om inte Roger kommer och hämtar honom vid 4 eller vid 5 tiden..

för jag ska gå lite på bandet innan som uppvärmning innan jag ska träna med min personligatränare..

sedan får man se..

ska även träna på onsdag efter jobbet för då åker man direkt dit och kör över en timmes träning.
sedan på torsdag om jag inte ska passa zorro så blir det träning innan jag drar på möte på jobbet sedan ska man ev träna på kvällen för då ska johanna träffa jesper i en timme så det ska bli roligt det med..

Mamma fyller ju år på torsdag så vi får fira henne efter att vi har tränat.. ska se om jag köper blommor till våran underbara mamma..

Jag har världens bästa familj för de stöttar en under allt och sedan blir man så glad när alla vänner säger att det syns mer och mer att man går ner i vikt men just nu så tycker jag att det står stilla på vågen..
har gått ner 36 kg nu så får se vad som händer nästa vecka efter all träning som jag tänker göra ska göra lite mera än vad jag har gjort innan och sedan ska jag se vad som ska göras med kosten..

är inte så sugen på mat längre men man måste äta lite så man får i sig näring och energi till kroppen..

nää nu ska jag hänga in kläderna som man har här hemma som man har tvättat och sedan ska jag se vart jag ska ha det andra tills den lilla kommer..

ska bli en massa promenader när han kommer.
ska bli super roligt att få träffa min lilla kompis igen..



längtar nu som bara den....



vi ses puss och kram på er alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0