ska ta tag i städningan om jag orkar



har ingen lust att städa men jag måste få det gjort innan onsdag och jag lovar att detta ska jag göra..

men det e aldrig roligt att städa eller vad säger ni!??

inatt har jag knappt kunnat sova har hostat sönder mina lungor nästan så mitt i natten gick jag upp och tog hostmedicin som jag har haft sedan jag hade min hosta sist.

den hjälpte en stund men sedan var jag igång igen och jag vet inte vad jag ska ta mig till.. e så jävla trött på att ha hostan för sist det var så hade jag den i ett halvår och den var jobbig hela tiden..

så hoppas att denna lägger sig snabbt som fan..


nää om man skulle ta tag i att börja plocka lite i gaderoben som jag måste kolla igenom..

har en del kläder som jag inte använder.. och som jag inte kommer att använda..

kram på er alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0