fredag den 29/4



kan inte fatta vart tiden tar vägen.
jag har jobbat och sedan det viktigaste i mitt liv umgåts med min familj.
har handlat lite kläder och skor lite viktiga saker som man måste ha och sedan har jag hittat 2 klänningar på ge-kås och det var i stl xl sitter super bra och super snygga e dom sedan skärp till det snyggt snyggt kommer det att bli..

idag har jag jobbat med tvillingsyrran på hennes helg jobb som jag ska jobba på när jag e ledig på helgerna.
det var en del att tänka på men vad fan det kommer att gå bra ibland så måste man jobba extra när man inte får högre tjänst på jobbet så får man ju hitta något annat..

de behöver folk då en ska sluta så jag ska hjälpa dom ska bli roligt..

vad har man annars gjort i veckan jo just det ja jag gick på stan med Johanna och Karolina och såklart den lilla sötnosen som e vackrast, älskar att vara moster..
Lilla Ebbe har fått lite mera kläder av mig, det hon fick var super fint så hon kommer att vara super fin i det...


jag hade det super trevligt på stan med mina systrar alt för sällan man umgås så tycker jag..

sedan senare på eftermiddagen så åkte vi till det gula varuhuset och handlade lite.

så nu e jag nöjd med det jag har fått handlat.

igår jobbade jag extra och jag kan ju säga att det e mycket nu på kvällarna allt går i ett men vad fan då vet man att man har jobb.

de ville att jag skulle jobba idag men kunde inte eftersom jag jobbade redan så hoppas att det löste sig för dom ändå..

nää nu ska jag ge mig ska se om de andra vill hitta på något så vi ses..

kram på er alla underbara läsare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0