middag på Harrys


idag var det middag på harrys med jobbet och trevligt det hade jag.
jag satt snällt medans de andra åt sina aptitretare och det var vitlöksbröd, vilket jag inte äter ( brödet alltså).
sedan satt vi och pratade med varandra och skrattade och hade det roligt. sedan kom maten in och jag fick en mycket mycket god soppa smakade suvärent var lite vitlök i och det var jag glad för.

träningen blev inte av fick hjälpa min kära syster i stallet och idag gjorde jag mer än vad jag har gjort de andra dagarna och sedan tog jag in 2 hästar och då tog jag tjejerna i stallet.
sedan när jag satte in lillen så när jag öppnade dörren så var det nära på att jag mosade lilla kattungen Evert men jag lyfte upp honom och la han innanför min jacka så han inte frös.
sedan fick lilla Trollet komma in i sin box.

Så en liten promenad fick jag iallafall men i morgon ska jag ta mig fan träna och sedan ska jag kolla vikten och löpa mina mediciner så jag får hem det tills måndag då man ska åka iväg.

Snön kommer inte att hålla mig hemma så fan heller säger jag bara..


nää nu ska jag sova ska upp tidigt och träna.

kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0