dålig uppdatering



jag e ledsen för att jag inte har uppdaterat min blogg så mycket men jag har ju umgåts med familjen med mera. och sedan har jag varit ute på mina promenader.

snart e det jobb som gäller för min del vad det ser ut som just nu.

den 4 januari ska jag jobba igen om min läkare inte säger något annat.
men som det ser ut så kommer jag att börja jobba igen men ska kolla med läkaren innan jag går till jobbet..

idag har jag haft det lugnt ätit middag hos mamma och pappa.

i morgon ska jag handla lite mat hem så jag kan göra mig potatis mos och sedan får jag köpa lite nötfärs så man har det hemma i frysen ett tag framöver.

måste ju ha något att äta och det e ju det bästa med allt det e átt man inte äter mer än 1½ dl  åt gången så det e att man lever snållt och det e skönt det..

skriver mer i morgon ska lägga mig snart och ska upp tidigt och ta mina mediciner och äta frukosten

så skriver mer i morgon när jag har ätit och tagit medicinen

kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0