underbara vänner



jag har skrivit det innan och skriver det igen..

Jag har underbara vänner och familjen är den bästa.
visst alla kan ha sina stunder med sina syskon och föräldrar men man älskar dom ändå..

och jag älskar mina familj för allt stöd de ger en under denna tiden som allt har förändrats för en men så lyckliga stunder..

sedan har jag mina underbara vänner som man har de är ett underbart stöd de med så jag e så glad för detta..


i helgen har jag inte gjort så mycket var njuden på inflyttningsfest hos Veronika Svensson som har köpt en jävligt nice lägenhet ute eller bakom skresa ica som jag kallar det. mycket fint område hon bor på. och jävligt nice lägenhet hade hon fixat med skulle vilja ha en sådan jag med..

belysningen i badrummet var det bästa det var dimmer så man kunde ha mys belysning när man badar så skulle jag vilja ha det i mitt badrumm sedan hade hon tvättmaskin och torktummlare så det var ju super nice!!

 sedan har jag jobbat och ståt i som bara den.. kvällar e hemska nu men det e bara att bita ihop och jobba på..

de som jobbar till 21 de får jobba till 21.30 för det e så mycket att göra nu men vad fan..


Vad har man mer gjort i helgen inte så mycket om man tänker efter umgåst lite med familjen och träffat systrarna och såklart min underbara lillebror..

annars leker livet för mig...

skriver mer en annan dag ska snart sova...

så godnatt på er alla och ha det så bra nu kram på er alla!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0