underbara sol!!!



idag e det bara för underbart väder.
strålande sol och kl e 9.12 och min termometer står på ca 20,5 grader ute så det passar mig perfekt.
nu medans jag sitter och skriver detta så har jag nys attacker och detta har jag för glömde ta allergi medicinn när Zorro kom. ska ta den redan då men glömde det idag.

men nu e den tagen så den kommer att värka snart så det e ju ingen fara.

Zorro ska vara hos mig hela dagen kom kl 6.50 då hans matte var här och lämnade honom hon och Roger ska jobba hela dagen så jag passar den goa killen..

Han ligger brevid mig här i soffan  och myser och vi har varit ute på promenad på ca 20 minuter. Lite senare blir det lång lång promenad då jag ska iväg en stund in till stan med johanna och fika.

i helgen har det bara varit bra jobbat och träffat mina underbara vänner.

Firade mamma i söndags och jag och Johanna gjorde tårtorna som vi skulle bjuda på. den ena var gräddtårta med en massa frukt som blåbär och jordgubbar den smakade bra och den jag gjorde var en variant av prinsesstårta och jag hade på lite gräddklickar på så jag kunde lägga på lite frukt på den med..
Som vanligt så tyckte alla om syrrans tårta bäst.
men men jag överlever jag e bättre på att baka kakor i mitt eget kök..

ska snart göra mig redo och sedan ut och gå en lång promenad med Zorro igen för sedan kl 11 ska jag in till stan med johanna och fika. med en kompis till johanna..

skriver mera ikväll kanske ta hand om er..
kram

Kommentarer
Postat av: lina

jag tror att din tårta var lika god, den såg mumsig ut =)

2011-06-01 @ 00:08:59
URL: http://linasiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0