måndag den 2 maj



idag e det sista dagen som man ska lämna in sin dekelaration ( eller hur det nu stavas).
ringde in min i går efter jobbet så det e gjort.

ska jobba i kväll också då jobbar jag med Lina tror jag och Marie trivs att jobba kvällen med dom och igår jobbade jag med INger och Barbro de gillar jag också.

igår kom man från jobbet lite efter halv 10 men skriv bara till halv orkar inte bry mig om det e tio minuter eller mindre.

innan jag ska jobba så ska jag dra in till stan och göra lite ärenden ett till apoteket sedan ska jag ta en spruta sedan ska man göra lite annat. sedan ska man jobba kvällen hoppas att det går snabbt och inte lika stressigt som det var igår..

skriver mer en annan gång.

kram på er alla och hoppas att eran helg har varit toppen kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0