jobbat



idag har man jobbat över 30 minuter så detta ska skrivas upp sedan ska man fixa och dona här hemma fick inte följa med de andra och handla jag som behöver yogurt till frukosten men men får la skita i det.

ska sätta på så hög musik jag baka kan och att jag inte stör mina grannar sedan ska jag diska och plocka in den rena tvätten sedan ska jag bara slappa i kväll och ta det lugnt för i morgon ska man jobba hel dag lika så på fredag.
på lördag och söndag ska jag jobba på harrys men ska träffa gamla kolegor på lördagen så det ska bli super skoj men det blir inget drickande utan får ta det lugn utan alkoholen.

vilket inte gör mig ett skvatt..

det e tråkigt väder ute nu kallt och regnigt detta gillar inte jag eller några av brukarna mina..
nu ska jag diska lite sedan ska ajg kolla på hem till gården lite också missade det idag så man får kolla på play vilket e toppen att de finns..

skriver mer en annan dag..

kommer bild på min hemma gjorda pizza som jag gjorde igår så man kunde ha mat hemma..

super god blev den också..


kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0