hundvakt



jag gillar att vara hundvakt åt underbara Zorro, han e lugn och mysig.
när han kom så gick vi en liten runda sedan upp för att sova lite till.
han gjorde mig sällskap och la sig vid mina fötter och sedan brevid mig sedan tycke han att vi skulle vakna så vi gick upp för att gå en runda till.
så nu har vi gått 3 runder snart ska vi gå en 4 och då ska vi hämta min cykel som jag lämnade in i fredags på lagning för punka.

just nu ligger zorro brevid mig här i spffan och sover så söt han e.

vi lyssnar på vh1 classic och just nu e det 80 tals musik och det gillar vi. balkongen e öppen så man får in en massa frisk luft så underbart..

varmt ute och allt detta e något som jag verkligen älskar som bara den..

om 2½ timme e jag på jobbet och ska jobba kvällen igen..

skriver mer en annan gång vem vet det kanske kommer bilder på zorro..

kram på er alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0