dålig uppdatering



Ni får förlåta mig om jag har uppdaterat dåligt här men har haft en hel del jobb för mig.
jobbade i 12 dagar sedan var jag ledig 1 dag och sedan jobbat 5 dagar men så kan det vara. så jag har varit rätt så trött efter jobbet så därför inget bloggande..

idag har jag jobbat på båda jobben så nu e man mör och trött så ska snart sova tror jag.

ska se klart på sista filmen av sagan om ringen som går på kanal 6 idag.

började kl 6-10 sedan hem och vila för att sedan jobba kvällen extra för en kolega som tagit det ledigt.
efter jobbet på morgonen så stack jag till expert och köpte mig en digitalkamera så den ska användas flitigt kan jag ju säger ar alla..

längtar som bara den till lilla Ebbas dop då ska jag fotografera och ha det mysigt med min systerdotter som är vackrast på denna planet..

lägger inte ut bilder på henne för att visa respekt mot min Kära storasyster Karolina och svåger Lennart som har sagt att de inte vill lägga ut bilder på henne..

och det ska man visa respekt för..

annars går det sakta men säkert fram nästa vecka ska amn jobba och ha sig ledig en dag då jag blir av med en dag bara för att vi ska till Gitsgård med jobbet en hel dag och hitta på något..
hoppas att det blir fint väder på torsdag säger jag bara..

sedan ska jag köpa lite nya blommor till lägenheten för det fattas en hel del blommor då de flesta har dött för ja jag vet inte varför. jag vattnar dom som de ska med mera..

i morgon e jag ledig hela dagen man ska kolla på ohanna när hon spelar sin match i morgon så ska ta lite bilder på henne så hoppas att de blir några bra bilder bara..


hoppas att ni har haft det bra med allt.. det ska komma mera bilder på bloggen när jag har kommit igång med kameran lite mera..
så om ett tag kommer det fina bilder...

hoppas att ni har haft en toppen kväll..

kram på er alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0