bakat


Idag fick jag äran att baka åt min mamma och storasyster i mammas kök.
alla som känner mig vet nu vid detta laget att jag äslakr att baka åt andra.

ibland så önskar jag att jag hade utbildat mig till konditor för då hade jag fått jobba med detta.
men men vad ska man göra åt detta.
jag har en bra utbildning nu och jag e nöjd med det.

skulle vilja ha ett eget och baka åt andra men då ska man ha utbildning och det har jag ju tyvärr inte.

men men jag får baka åt mina systrar och föräldrar vem vet åt min bror kanske.

min bror är det synd om nu har var iväg med sin flickvän i helgen och hade linne på sig.
och de kände inte av att de brände sig inte hans tjej utan hennes syster.

Mattias hade mer otur än någon han har fått varblåsor på sina ställen där han har bränt sig och sedan så kan han inte har något på sig så han kan inte gå ut ur lägenheten.

vet hur det e att bränna sig har jaft det så jag med, men mina blåsor blev inte riktigt så stora som min brors.
de e nästan lika stora som 5 kr och igår gick några sönder så han har väldigt ont. 

läkaren sa åt honom att spraya på alovera blandat med lite vatten så att det svalkar och att det ska läka lite bättre också..

hoppas att det går över snart kära bror..

kram på er alla ska sova nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0