12 dagars arbete



håller på med att jobba 12 dagar irad nu.
sovit dåligt i 3 nätter men det får jag ta igen en annan gång.
ska fixa lite här hemma och kolla lite avsnitt av hem till gården och sedan gossip girl som jag har missat idag.
i morgon ska jag passa underbara zorro så det ska bli super roligt han kommer kl 7 och har honom under dagen börjar jobba helv 4 men då tar johanna över om det behövs så det e absolut ingen fara med det..

det var så länge sedan jag passade sötnosen så det ska bli skoj att passa honom igen..

idag har man jobbat på harrys och efter det var det dax för en massa sol och jag har fått färg kan jag säga er alla..
men så underbart det e att få sola, man får ju passa på medans man kan och har tid till det.. hoppas att det blir mycket fint väder denna veckan så man kan sola efter jobbet på onsdag och torsdag då jobbar jag dagar.

kom på att jag ska jobba 5 helger irad eller 4 helger så det kommer att bli mycket tycker jag. men jag överlever detta..

i morgon ska jag jobba kvällen sedan ska hämta helgen innnan jobbet för när jag skulle hem i torsdags så hade min cykel fått punka så jag hoppas att jag kan få tillbaka den som han lovade behöver ju en cykel till jobbet.

fast jag vet att jag hinner gå in till stan på 20-30 minuter men vad fan jobbar man kl 6.45 så vill jag cykla och inte gå.

nää nu ger jag mig för en stund ska kolla på tv sedan ska jag lägga mig och ta det lugnt..

sov gott alla..

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0