underbart med strålande sol



man blir så mycket piggare när solen skiner på himmlen och man får vårkänslor i kroppen..
denna helgen jobbar jag men det hindrar inte mig för att umgås med mina underbara vänner och ska ha det super roligt denna helgen med..
blir inget drickande av alkohol utan bara lite läsk så man har något.

idag har man jobbat på som bara den och det har gått riktigt bra tyckte jag så nu e man hemma efter att man var på torget och köpt tulpaner och potatis så man har det hemma.

så nu har man fixat blommorna så de står i vaserna och har vatten blir så glad för blommor.

just nu tar jag det lugnt ska ta mig ett bad lite senare så man kan koppla av lite vilket jag behöver ibland..


nää skriver mer i morgon efter jobbkvällen..

ha det så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0