Partylight



nu vet jag inte om det stavas så men vad fan..

förra veckan köpte jag 7 provrör med dofter av min kolega och jag har hittat många som jag verkligen har fallit för och jag har en tänd nu i min aromasmeltare eller vad den nu heter..

doften heter Appelsinsorbet och den doftar juvligt här hemma nu..

har jobbat kvällen och ja jag säger då det.. det e jobb nonstopp och jag tycker att nu får det fan vara 4 som jobbar på kvällen det e bara för att om vi får larm som man får varje kväll och då menar jag det också kanske 4 stycken och de tar ut på tiden så hinner man inte med de andra brukarna..

har nu jobbat över varje kväll som jag har jobbat och det e fan inte roligt för man ska hinna med allt hänga in nycklarna och skriva i daganteckningarna eller avvikelserna om det e några och e man inne 20 över så e det absolut inte lätt att hinna med allt.

men men nu orkar jag inte tänka på jobbet mera i dag..

 sitter och kollar på min absoluta favorit film och det e såklart dirty dancing älskar den för min absoluta favortit skådis e ju med i denna filmen.


i går efter jobbet bar det av till solariumet för en dos sol och det behövdes känner mig så mycket piggare efter  att jag har solat..

kunde bara inte gå från jobbet direkt bara för att en son till en anhörig stog utanför jobbet och jag tycker att han e obehaglig så satt kvar i lokalen tills han gick.

efter att jag hade solat åkte jag till mamma och pappa och kollade läget lite sedan hem och vilade lite för igår kväll så var jag hos en kompis och hade det roligt Mattias min bror och Emmelie fick följa med dit och johanna var med också.

det var en mycket lyckad kväll men så trött jag blev vid 2 tiden så mattias skulle hem vid halv 3 så jag följde med honom satt med honom medans han åt sin fyllepizza som jag kallar det.. fick smaka en liten bit han hade starksås på och det reagerade jag inte på så mycket..

väl hemma så tvättade man av sig sminket och la sig somnade direkt och sov sedan till 10.30 då var det frukost som gällde..


så i morgon e det träning som gäller och sedan ska man sola lite efter det blir det bara till att ta det lugnt för min del..


nu ska jag kolla på film så jag ger mig nu..

kram på er alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0