onsdagen den 9/3



min dag har inte varit så händelserik.
har hjälpt mamma på hennes jobba planterade om alla deras blommor sedan efter det så satt vi och prata med den gamla och drog en massa skämt.

sedan så bjöd jag mamma, johanna och Karolina på mat så för min del blev det lite kycklingsallad de andra fick äta vad de ville.
sedan efter att vi hade suttit och lyssnat på musik och pratat lite så tog jag tag i bakningen åt mamma. hon fyller ju år i morgon så jag ska köpa blommor till henne på vägen hem i morgon efter mötet eller så köper jag det innan jag drar till jobbet.
efter att jag hade bakat mandelkubben så bakade jag även en ny kaka som jag aldrig har gjort och de kakorna heter Märtas skurna chokladrutor och de bakade mamma ofta när vi var små och de var goda men jag smakade inte denna gången för jag var inte sugen.
och medans de var inne i ugnen så fikade vi och det blev en semla men åt inte hela för den var allt för söt för min del..

efter det så hjälpte jag storasyrran i stallet hon har ju inte så mycket ork nu i slutet av graviteten  så jag hjälper henne så mycket som möjligt gillar ju hästar och jag skulle vilja börja rida igen.

sedan har jag suttit hemma hos mamma och kollat på biggest loser och sedan kollade jag på sveriges mästerkock efter det var det den nya serien på kanal 4 och den verkade rätt så bra tyckte jag..

och nu har man varit hemma och har kollat runt på nätet och har hittat en del saker som jag ska ge till den lilla bebisen och det kommer att passa henne/honom super bra..

mee love it!!!

i morgon ska jag träna efter jobbet och innan jag ska hem till mamma och pappa och fika lite sedan har jag lovat mamma att jag ska tvätta bilen om hon kör mig till ullared så jag kan köpa ett par nya jeans eller ett par till..
älskar dom nya jeansen jag köpte sist och sedan ska jag kolla efter flera linnen som jag älskar...


nää nu ska jag ta det lugn och packa ner lite saker i låder för jag ska skicka iväg dom till brohjälpen så att de fattiga kan få det...

vi ses kram på er alla..

Kommentarer
Postat av: Ausgeflippt

Svar: Tack Magdalena :-) Det var en del pill och pyssel innan jag fick ihop det.



Kram!

2011-03-09 @ 23:10:22
URL: http://ausgeflippt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0