hunden e här



 idag e jag ledig och det hade jag tänkt att vara hela dagen.
och det e så roligt att ha sällskap i soffan. just nu ligger han och sover i andra ändan av soffan.

jag ska ta tag i allt här hemma tyvärr e det ingen som har hört av sig angående bordet och stolarna  det e lite synd det så jag vet inte vad jag ska göra.
vill verkligen bli av med det så man kan börja att röja undan allt man har här hemma som jag inte ska ha längre.

ska mublera om i vardagsrummet när jag har fått bort det gamla bordet för det blir inte bra annars med så jag har det nu passar inte riktigt med skåpet efter farfar eller bordet så ska flytta skåpet och bordet sedan.

jag e så nöjd med soffan jag har nu den e so go att ligga i och sitta i och man kan sitta flera i den än vad man kunde i den gamla.

funderar på att baka lite också men jag vet inte vad jag ska baka för bräöd ännu..

men men

vet bara inte vad jag ska börja med vill ha rent här hemma men kan ju inte städa eller mublera om så länge jag har 2 bord och 8 stolar ammanlagt i vardagsrummet för det tar så jävla stor plats..

snälla kan ingen köpa bordet och stolarna av mig.. '
'
'
ska kanske sänka priset  lite..


nää ska nog  diska och städa i köket sedan ska jag baka tror jag...


får se vad som händer sedan kram på er alla..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0