förskyld och kass


känner mig inte bra idag. dålig i magen och springer på toa hela tiden illa mående på det också.
hoppas att jag inte har någon magsjuka på väg nu för det vill jag verkligen inte ha..

min helg har varit på toppen umgicks med mina systrar igår hjälpte karro lägenheten flyttade lite möbler så att de kunde göra allt klart för bebisen tills den kommer.. det e ju inte så långt kvar nu..

var ute en stund igår på harrys hade det trevligt träffade Camilla och linnea och det var så roligt att se camilla det var ett tag sedan nu..
fick se en super gullig bild på lille Kevin så himmla söt han e..

mår inte så bra så jag ger mig nu!!

ha det så bra och hoppas att alla har haft en super trevlig helg kram på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0