sol sol sol



Solen e framme och det e ju helt underbart..

Igår var jag, Johanna och en kompis till Johanna inne i stan.
Vi gick i affärerna och kollade lite sedan när klockan närmade sig lunch bestämde vi oss för att äta sallad på stantons.
de har tydligen bytat ägare och personal där.
Salladen smakade super gott men varför kan man inte få barnportioner?? lämnade lite mera än halva men det var det värt.
sedan höll vi våran kära bror sällskap medans han åt och jag drack en massa vatten för så törstig jag var..
Och sedan var det dax för att dra hem till Zorro som hade varit ensam i 2 timmar så bestämde att vi skulle ta en lång lång promenad med honom och så blev det också.

Det var meningen att vi skulle gå till ica och sedan en lite längre runda, skulle lämna tillbaka en sak på ica men så fick man fel kvitto med sig så fick vända och då bestämde vi oss för att gå till mamma och pappa så att Zorro kunde få vatten att dricka sedan lärde vi honom att skälla på komando och det gick super bra det.

efter den långa promenaden i stan med mera så gick vi hem och jag somnade i soffan med ett dubbelvikt duntäcke och en långärmad tröja på mig.
zorro fick komma ut på en promedad till med johanna och jag lagade lite mat så hon kunde få i sig lite hon med. klockan var halv åtta när de kom hem igen.

johanna fick i sig mat och Zorros ägare Roger ringde och sa att han var på väg för att hämta underbara goa Zorro..

och när jag vaknade i morse så hade jag feber och mådde illa och ont i halsen. så idag har jag sovit, sovit , sovit och inget annat jo jag har druckit varmt te och sedan har jag druckit mycket vatten så att jag får i mig vätska..

har varit mycket yr men det e bara att bita ihop och försöka att bli bra.

ska inte skriva mer om detta. ingen som vill läsa om det.

så jag ska skriva om hur jag har haft det annars.

jag har inte gjort så jätte mycket på 2 dagar bara.
efter att vi hade varit på stan igår i några timmar så märkte jag igår kväll att  jag hade fått lite färg på axlarna och i nacken så det smörjde jag in med alovera och idag när jag vaknade upp hade jag inget kvar det e så underbart att bli brun nästan direkt..


Jag blir nog hemma hela veckan för febern är fortfarande hög så jag blir hemma och i morgon ska jag tvätta vilket jag verkligen behöver göra för min favorit tröja ligger i tvätten så den ska bli ren nu!

nää nu ger jag mig ska somna om igen..

kram på er alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0