havet



Fick ett sms av en kompis som undrade om jag ville med och bada.
Orkade inte cykla dit men hon hämtade mig, så det blev ett dopp i det underbara havet.
idag var det varmare än vad det var i lördags idag var det 19,8 grader och visst det var kallt det första doppet men sedan så blev det skönt efter en stund så vi låg i en bra stund tyckte jag..

det e underbart att umgås med sina vänner och det var skönt att ta ett dopp.
tycker att detta får vi göra flera gånger i sommar.

efter att vi hade badat körde vi hem, jag satte mig på balkongen en stund och solade inte för länge utan lagom med tanke på att axlarna  fortfarande e lite brända.
men det har börjat att lägga sig mer för var dag som går.
sedan gick jag in och duschade och det var svalt vatten så sedan dess har det varit svalt om kroppen fast man har ca 35 grader i lägenheten.

På balkongen har jag 40 grader men jag gillar värmen så den e inte så farlig men det e som värst i lägenheten då man ska sova på natten och värmen i lägenheten e hög så det blir lite svårt att sova.

idag somnar jag sent ska kolla film och ha det mysigt och låta balkongen stå öppen länge så jag får in lite svalare luft och sedan ska jag öppna sovrumms fönstret ännu mera så det vädras ut så man kan sova..

jag klagar inte på värmen jag gillar den men man måste ju kunna sova tyvärr så man orkar med jobbet..

nää nu ska jag se på mitt favvo program på kanal 1, handlar om en danska som är konditor hon e sjukt duktig programet heter det söta livet mycket bra e det..

kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0