håll igång hela dagen



igår var jag igång hela dagen från kl 6 till kl 00.30 så jag hadde mycket ont i fötterna och sjukt trött var jag.

jobbade från 6.45 till 16.00 efter det bar det av till ullared för att hjälpa mamma att köpa vinster till midsommar till bara fiskedammen igår och de skulle ha 500 vinster så mycket letande blev det.
och sedan så kollade man lite kläder själv behövde lite underkläder för det har man ont om nu när man har gått ner i vikt, sedan köpte jag lite sockar som man kan ha till ballerina skorna.
ett linne och sedan det viktigaste för mitt hår hår in packning för färgat hår så det hittade jag 2 burkar och det var tur att det fanns.

Med andra ord så hittade jag en hel del så jag spenerade mina skattepengar igår, men som tur e så fick jag inte tillbaka så mycket i skatten så det gjorde inte mig något.

idag tänkte jag sova länge men det sket sig vaknade kl halv 10 så nu har jag suttit uppe en stund så sjga ska passa på att fixa ihop lite kläder som mamma ska kolla på och sedan ska jag sova hos syrran tills på lördag eftersom min syster,mamma och svåger ska till underbara Kristinehamn så de åker idag och ska komma hem igen på lördag- så jag lovade att jag skulle passa lilla Zelda.


så idag ska jag fixa lite kläder till mamma och så ska jag packa ner lite till mig så jag har det klart till i morgon eller till ikväll då jag tänkte cykla dit..
ska jobba helgen så det blir lite längre att cykla men det gör inte mig något lite träning gör inget.. så cykla i tröingebacken upp på kvällen i morgon ska bli spännande..

efter att vi hade varit på den gula ladan så åkte vi äntligen hem mot stan och mamma släppte av mig på jobbet så jag kunde ta min cykel och sedan så cyklade jag ner till Kålle som bor på storan för vi skulle se på film med honom och några flera.

det var mysigt att sitta och kolla på film med andra och i en stor sal med bioduk det e fan det bästa som finns.
vi kollade på en film som var den 4 av alla dödsynderna (svenskfilm) och jag gillar gammla svenska filmer..

Vad mer ska jag skriva om tro??
jo tro det eller ej men det regnar ute idag och det e svalt så nu har jag öppnat mitt sovrumsfönster för jag hadde säkert ca 26 grader i sovrummet när jag vaknade och vardagsrummet var minst lika varmt..
så när det e svalt ute så blir det att slänga upp dörren och få in en massa massa frisk och sval luft igen...
fast man har gardiner för och parsiener nere så blir det varmt..

men jag vill inte ha det för varmt i lägenheten för det blir svårt att sova.. men det får vara varmt ute och en massa sol så man kan sola och bara njuta och ta det lugnt på stranden när man e ledig..

nää nu ger jag mig ska fixa kläderna nu.. kram på er alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0