Bad premier



I lördags var det dax för det första doppet i havet för detta året och fy fan vad kallt det var.
Passade på att sola en del också så man kan få lite färg på kroppen så man inte ser blek ut..

Så efter 4 timmar fick det räcka sedan bar det hem för att duscha och klä sig för middag hemma hos mamma och pappa och de bjöd på grillat och sedan bestämde vi för vad jag skulle ha från tysklad så det blev 4 flaskor vodka så de ska jag få hem sedan..

i söndags så tog jag det bara lugnt fick lite extra mycket färg på ryggen men det försvinner så snabbt  på mig så jag får färg snabbt och det gillar jag..
inte många i familjen som har det..
Syrran säger att jag har tattarblod i mig men det heter Valonblod mycket finare tycker jag.

sedan mötte vi upp mamma pappa och mattias med tjej på ica då de kom hem från tysklad med allt de hade köpt..

efter det var det mat och lilla Ebba ville också ha mat så jag tog hand om henne det e så mysigt att mata henne. och låte henne ligga och mysa i famnen på en! hon är världens goaste unge!!!!

idag fick jag för mig att jag skulle jobba dag från 6.45-16 men det stämmde inte den turen e ju bort bytt och det hade jag glömt helt, men när jag kommer till jobbet så ringer en sig sjuk så jag stannade kvar och jobbade dagen istället för kvällen. '

så nu i eftermiddag har jag det bara lugnt, så mina planer e då diska och plocka lite i lägenheten och sedan ska jag sitta i solen och ta det lugnt och så ska jag ta ett svalkande bad i kväll också så jag bara kan slappna av och sova mera i natt..

det har varit varmt här inne i lägenheten då man inte kan dra ner parsienner i vardagsrummet i mitten fönstrena så måste jag dra för med gardinerna och då kommer inte luften i här så det blir mycket varmt här inne..

just nu e det ca 30 grader på balkongen och här inne e det ca 27-28 grader.

så jag ska se om jag kan öppna köks fönstret också så det kommer in mera luft från flera håll så det blir drag här hemma..

men annars så e det inte så farligt med värmen..


ses kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0