värker



inatt har man inte sovit mycket för mitt jävla knä.

har sovit så dåligt för detta så idag ska jag tappa upp ett varmt bad för att hoppas att det kan hjälpa mig lite för jag vill träna i morgon och sedan ska jag jobba på fredag tänker fan inte vara hemma om jag ska träffa min underbara vänn Evelina i helgen då hon kommer hem från Norge över helgen bara..

så träffa henne ska jag göra och så ska jag träna såklart!!!

nästa vecka ska man träna måndag onsdag torsdag och fredag sedan kan man ju inte träna nästa helg bara för att man jobbar så får passa på nu i helgen och denna veckan så klart bara knät blir bättre vill säga..

vad mer kan jag säga.

jag vill verkligen upp på löpbandet igen och köra på som bara den.

vill ju bli fin till sommaren och visst det e långt tills den e här men vad fan jag vill vara snyggare än vad man e nu! hahahaha.

längtar verkligen till våren och till sommaren det e den bästa tiden på hela året säger jag bara. på våren kommer det llite värme och man vet att bladen på träden kommer sakta men säkert fram och alla fåglar som kvittrar utanför fönstren det e bara underbart och på sommaren så är det sol bad och en massa trevligheter med sina vänner det e det bästa!!


nää nu ska jag ge mig knät värker så ska nog lägga det på en kudde så det inte värker lika mycket (hoppas jag) ska ju se om jag kan laga lite mat sedan men det e ju inte så lätt just nu när jag inte belastar knät så mycket men det ska nog gå bra om jag bara kämpar på..

skriver mer i kväll..

kram på er..

Kommentarer
Postat av: Ausgeflippt

Ditt knäproblem kommer att bli bättre när du gått ner dina extrakilon. Kan du inte slänga upp några före och efterbilder? Är nyfiken på hur mycket du har gått ner.

2011-01-26 @ 18:08:03
URL: http://ausgeflippt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0