underbar dag..


jag känner mig verkligen på topp och ja jag vet inte om det e för att man har kommit igång med träningen och att man känner sig bra.

jag e bara så lycklig för denna förändringen i mitt liv..

jag kan inte sluta tänka på att jag känner mig bra hela tiden visst kan det vara ensamt att vara singel och inte ha någon att krama om eller mysa med på kvällarna.
men den dagen jag hittar någon så kommer jag bara att njuta av livet.

idag började det med träning och det bestog av att jag gick på bandet i 10 minuter sedan var det dax för älgen som jag kallar den sedan var jag tvungen att vila knät lite.
sedan kom lina och vi gav oss på bandet igen och vi gick i 30 minuter och det var helt underbart.
Jag slog mitt eget rekord på löpningen idag med 4 sekunder visst det e inte mycket men vad fan jag kömpar på på mitt sätt och så mycket jag orkar.

så vid 5 tillfällen sprang jag i en minut och det känns bra och om jag håller på såhär till sommaren så tror jag att jag har fått bättre kondition och då ska jag ge mig ut på slingan för det ska jag bara lyckats med.

jag ska vara sexig till sommaren.

på måndag ska man träffa en personlig tränare och det sker kl 15 och han heter Jesper och det ska bli roligt att få lite hjälp med övningar som e bra för armarna ryggen och magen konditionen klarar jag nog själv.

får se vad han har för planer för mig. men armarna e det som jag vill träna mest och kondisen så klart för nu syns det på armarna att jag har gått ner i vikt .

Men man kan verkligen inte bli på bättre humör för detta.
jag tänker på undra hur jag kommer att bli när jag har gått ner yttligare 20 kg eller  ännu mera än så om jag e glad nu så kommer jag att vara lycklig då!!!

det kommer att bli super roligt att få se förändringen som kommer att ske med mig..

ska snart fixa mer bilder på mig för de andra bilderna har jag ju bara gått ner 24 kg och nu har jag gått ner 31 kg, knappt halvägs e jag fan vad underbart det ´kommer att bli sedan..


love it!!

tack för de snälla kommentarerna...


kram på er alla kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0