till Lund



då e det dax för mig att åka till Lund för en åter kontroll efter operationen.

ska bli roligt att äka dit mamma kör och min tvillingsyster hänger med som sällskap för mamma när jag är inne hos läkarna.

igår hade jag inte så mycket för mig.
jag jobbade till 14:15 så lite övertid blev det igår sedan följde jag med johanna och cissi och lilla Alfons i stan de kollade runt i affärerna cissi köpte en ny mössa till lille Alfons för den han hade var för stor.

sedan gick johanna och jag hem ont som fan i fötterna hade jag vilade dom en stund innan mamma kom och hämtade mig för vi skulle handla lite. 
 
medans jag väntade och vilade fötterna så skulle jag se på tv det gick då fan inte för min tv har gått sönder och då blir man super arg så man kunde inte kolla på tv igår kväll utan somnade i sängen och vaknade klockan halv tio och var sedan uppe en stund tog mig ett knäckebröd efter det en halvtimme med andra ord så drack man lite jucie och nu e det bästa löst.
jag vet vad jag kan dricka för jucie och det e den bästa har jag kommit på..

Bravo jucie är god och då e det med morot och lite andra frukter i och det e bra mycket vitaminer i..

nää nu får man ge sig mamma kommer snart och hämtar mig..

skriver mer senare kanske kram på er alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0