stressad



jag har varit stressad hela dagen idag har gjort en massa som jobbat som fan hade fullt upp hela eftermiddagen skulle sluta kl 4 men gick 15 över bara för att man skulle ju lämna rapport eftersom vi hade så mycket att göra så vi var sena med alla..

vet inte riktigt hur jag har blivit sen med min runda för jag var på platserna då jag skulle vara där men men så kan det ge..

nu struntar jag i det jag e ju ledig över helgen så nu ska jag bara ta det lugnt!

efter jobbet sprang jag in till gallerian för att kolla lite på kicks skulle köpa rouget mitt som börjar ta slut och sedan sminksvampar som jag kallar det och en nagelfil för den jag har e sliten nu!.
efter det var det bara att dra till apoteket för att hämta ut medicin som jag ska ha och det var min allergimedicin och min spruta som jag ska ta nästa vecka.

och sedan så ska man göra en massa på måndag jag har dubbelbokat mig eller jag har för mig detta jag måste kolla med min tandläkare om jag har en tid där på måndag, måste kolla efter lappen där tiden står.

för jag vill verkligen inte gå till tandläkaren jag har sådan skräck för dom så jag mår illa och sedan så vill jag hellre träffa min personligtränare som jag har bokat in på måndag kl 3 jag bara måste dit då vill inte strunta i det för jag ska fråga efter så många öveninga som möjligt för armarna och ben magen kan jag ju..

och jag hoppas verkligen att han inte kör ut en helt så man inte orkar något efter att man har träffat honom..

nää nu ska jag sova ska upp och träna klockan 10.45 och i morgon e det bodypump som står på schemat och jag e nervös nu inför detta men vad fan man kör sitt race och jag bara måste säga detta..

DET E HELT UNDERBART ATT TRÄNA IGEN!!!!

bra för kropp och själ tveka inte med att börja träna..


kram på er alla..

Kommentarer
Postat av: Ausgeflippt

Du har säkert läst i min blogg... Men jag vill ändå tipsa dig om att handla smink på ebay. MASSOR av smink att välja på och dessutom BILLIGT!

2011-01-29 @ 10:57:39
URL: http://ausgeflippt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0