söndagen e här.



sitter och tar det lugnt idag kan jag knappt prata har förlorat rösten nästan helt nu och kan ni tro att det e jobbigt.

sovit dåligt inatt tack vara min hosta som absolut inte heller blir bra..
jag har smittar 2 st i familjen med detta som jag har haft och det var ju inte snällt av mig.. mamma ligger hemma med hög feber och hostar min tvillingsyster ligger hemma med hosta och även hon e på väg att tappa sin röst nu..

kan inte riktigt förstå var jag har fått skiten ifrån.
bara det försvinner nu för jag ska ju börja träna igen och det ska bli underbart tycker jag, har verkligen saknat det som bara den nu under tiden som jag har tagit det lugnt.

så jag vill verkligen göra situps och träna mina armar med mera var ju nästan beroende av det innan så fick man ju inte lyfta tungt efter operationen så varför utsätta sig för det då..
lika bra att vila som läkaren har sagt. men jag har varit duktig och har tagit minst 30 minuters promenader längsta var la lite mer än 2 timmar och det var skönt att få komma ut den dagen med mera.


nu i veckan ska man börja jobba igen och jag börjar med en lugn vecka och det känns underbart säger jag bara.
Jag har verkligen saknat mina brukare och att få ge insulinet det var ett tag sedan nu så det ska bli helt underbart att på komma tillbaka nu.

och det e ju inte det ända som ska hända denna veckan.

ska börja träna ordentligt, gå till läkaren igen och ta och skära bort min brunfläck på ryggen och fy vad nervös jag e när jag tänker på det.

nää nu ska jag laga lite mat och idag blir det kokt ägg med lite grönsaker till ska bli rikitgt gött det..


kram på er alla underbara läsare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0