så lycklig



jag e så lycklig efter gårdagen och det ska abslout ingen kunna ändra på.

denna helgen blir en mycket lugn helg förutom att jag ska jobba så ska jag tvätta och umgås med familjen.
idag jobbar jag kväll och sedan efter det ska man hem och sova för man ska upp tidigt och jobba på morgonen sedan i morgon slutar man kl 14 och då e det raka vägen hem för att kl 15 ska man slänga in tvätten i maskinerna och ska tvätta till 19.
sedan ska man ha tacko middag med hela familjen så det ska bli roligt även om man inte kan äta så mycket så e det roligt med allt sällskap.

mamma frågade mig igår om jag ångrar operationen och detta blir jag arg på att det e någon som verkligen frågar mig detta.
klart jag absolut inte ångrar mig.
Som jag sa till läkarna igår jag är så glad att jag gjorde detta för jag känner mig så lycklig och det e som en av mina nya vänner som gjorde operationen sammtidigt.
Han sa igår att det är roligt när man ser på kläderna att de blir för stora och att man känner sig lättare på ett sätt.
nu ska jag bara komma igång med all träning som jag vill hålla på med.
jag får verkligen göra vad som inom träning frågade ju läkaren om man kan syssla med thaiboxning längre fram när man har fått bättre kondition med mera.
så jag har en lång väg kvar tills dess men det skulle vara roligt att prova på..

nää ska snart ge mig av till mamma och hämta lite pappren som ska skickas in till försäkringskassan så man får pengar för att man har varit sjukskriven..

och så jag kan betala mina räkningar själv denna månaden..

kram på er alla underbara läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0