nakna kocken



sitter nu och kollar på nakna kocken.
jag har varit iväg och blivit stucken i armen... 4 rör blod skulle de ha så det e bara till att bita ihop och se glad ut och sträcka ut armen till dom.
det gick bra men jag hatar att bli stucken för sedan efter en dag så har jag ett blämärke i armväcket och det e inte snyggt..

ledig i helgen och ska på fest i morgon men jag ska absolut inte dricka förutom vatten eller lite jucie jag e nöjd med att inte dricka alkohol man kan ha lika roligt utan den..

men vill man vara full så vill man men jag e ju ute efter att må bra resten av mitt liv så jag har valt att avstå från alkoholen ett bra tag...

nää nu ska jag ta det lugnt en stund sedan ska jag kolla igenom mina gaderober och sedan ska amn fixa lite här hemma..

kram på er alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0