my bild tagen idag


 



detta e ny tagna bilder på mig idag linnet köpte jag idag på ge-kås.
alla var så himmla trätt på att jag hade stora tröjer och toppar men vad fan ska man göra..
detta linnet e i storlek 46/48 = xl och det sitter kanske lite tajt men vad fan det kommer att bli större sedan men det bästa med all det e att det är inte svart i färgen jag har ju sagt att jag ska ha mer färg i garderoben min så det e lika bra att sätta igång med att fixa lite färg nu!!.

på den sista bilden ser det ut som om att jag drar in magen men det gör jag inte jag sträcker mig bara så att jag ser bra ut..
synd att min frilla inte kunde vara bättre.


nää nu ska jag sova ska upp tidigt.. kram på er och hoppas att ni gillar bilderna..

ps: bry er inte om mina armar de e slappa nu och det e inte snyggt!! ds.


Kommentarer
Postat av: Ausgeflippt

Jädrar vilken skillnad! :-)

2011-01-28 @ 11:02:38
URL: http://ausgeflippt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0