mitt underbara liv



jag har så mycket att vara glad för i mitt liv.

man ska bli moster och sedan så e detta med mig som har gjort att jag bara ser posetivt på livet varför ska man vara negativ.

negativa tankar får, eller ska jag inte ha. visst känner jag mig ensam när man vill ha någon att krama om men vad tusan en dag kommer det en man till mig som jag gillar eller älskar kanske det heter och då e det min tur att ha tur i kärlek.

Jag längtar till den dagen då det sker.

men just nu kan jag ha roligt med att vara singel.

men vill inte vara det för länge bara..


nää annars idag har min dag varit toppen jobbat med en av mina favoriter gillar henne bäst och hon e en av alla som jag ska dansa zomba med.


ska bli super roligt.

slutade igentligen kl 21 men hon ville hem så jag tog 30 minuter för hennes del så hon kunde se på morden i midsommer. det var ju sista avsnittet idag med barneby eller vad han nu heter..


i morgon ska man träna klockan 13 och det ska bli helt underbart.
så nu ska man ge gärnet med träning för min del..

träna så mycket som möjligt nu!!!!



slutar att skriva här ska kolla i garderoben som jag bara måste men innan det ska jag dricka mitt underbart stora kopp te.
sedan ska jag kolla så man kan tvätta kläderna så mamma kan använda dom om hon hittar något snyggt..



skriver mer i morgon.. kram på er alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0