lugnet före stormen



sitter och hostar sönder lungorna men vad fan det e inte dom jag bryr mig om..
har lite ont i ett av ärren så jag e lite orolig för detta men det e nog ingen fara med det.
kirurgtejpen e på så jag tror inte det e någon fara för det e inga som har öppnats eller vad man ska kalla det för dom e läkta som de ska..

när jag tog bort agrafferna så sa dsk att det kan svida men det brukar det göra med tiden för det läker hela tiden.
jag får lita på henne hon e ju ändå dsk och hon e duktig så jag kan inget annat säga om det.

Vad mer ska man säga i dag då.

Jag har planer för dagen i morgon jag  ska slänga ut julen och då ska jag fixa allt när jag ändå är igång.
Först så ska jag fixa gaderoben med alla kläder som jag inte ska ha längre och sedan efter det e det dax för att plocka lite här hemma ta ner ljusstakarna och stjärnorna sedan ner med gardinerna som man har uppe e rätt så trött på julen nu så allt ska fan bort..

så innan de nya gardinerna kommer upp så ska jag tvätta fönsterna och då e det alla jag kan tvätta det e gött att man har en balkong till nästan alla fönster så man slipper ha öppet fönster och släppa ut värmen.

sedan ska alla lampor och nya gardiner upp ny tvättade och strykna det e det bästa med att få upp nya gardiner..

älskar att stryka gardiner och jag älskar att mangla mina lakan och täcken bara för att det blir inte lika smutsig så fort eller vad man nu ska kalla det..

ska slänga en hel del saker sådant som jag inte har användning av och sedan bara sådan man har sammlat på sig genom alla åren så det e dax att bli av med skiten som jag säger nu..

detta e min storm för morgondagen och på detta ska man ju äta sina mål och mellanmål så det ska bli roligt att se vad man ska ät i morgon med mera..
e lite rädd för att jag inte kan äta något snart för det gör typ ont hela tiden när jag äter och svalt det men vad fan ska jag göra. jag kommer inte att äta barnmat resten av livet det kan alla glömma.
trött på den smaklösa maten öven om man kryddar den så smakar den inte gott..



nää nu ska jag ge mig ska sova lite¨

skriver mer i morgon om hur jag har det med allt eller hur det har gått med städningen..

hoppas att ni har haft en underbar helg..

kram på er alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0