Ingen träning idag



Hejsan alla.
hur har ni sovit i natt??

Jag har sovit bra i natt men vaknade av att jag hade så ont i kroppen så jag visste knappt vad jag skulle ta mig till..
Men nu e jag uppe och har super ont i rygg och armarna magen känns knappt av men nu vet jag att jag har fått träning igår.

idag ska jag tilldsk och ta stygnen och jag hoppas verkligen att det har läkt ordentligt på ryggen så man inte får ett fult ärr till sommaren.

ska träna i morgon efter jobbet då slutar jag klockan 14 så en kort dag i morgon sedan på kvällen ska man tvätta så man har rena kläder till torsdag då man ska på besök i lund ska bli roligt att se hur det har gått med mätningen och allt..

lite nervös e man också..


skriver mer i kväll efter jobbet kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0