im singing in the......



nää inte regn inte utan snö..
tro det eller ej men det snöar fan igen och jag hatar snö nu e så himmla trött på det nu så jag spyr på det.

vad mer kan man säga jo kylan gör så att mina händer värker ännu mer än vanligt och denna vinter e lika hemsk som förra.
men jag hade inte så stora fel med mina leder som jag har denna gången.

men vad fan det e bara att bita ihop och se glad ut.


idag har jag bara tagit det lugnt, när jag skulle äta middag så kunde jag inte det sa bara stopp och gjorde ont och jag hade äggröra och lite tonfisk men det gick bara inte efter att jag hade smakat på tonfisken som är mosad nästan för det e salladstonfisk i vatten, trodde inte att det skulle vara så farligt men där fick jag fel.

nu ska jag bara äta min barnmat som jag känner mig trygg med och så klart gröten ska jag äta det e mycket järn i den maten så det e bara bra för mig för då får jag i mig lite järn som jag måste ha..


i morgon funderar jag på att börja träna ordentlig igen göra lite magträning men inte mycket får ta det lugnt och så klart ska jag träna armarna för det e bara ett måste nu de hänger mer än vad de gjorde innan jag började att träna..

har ont i mina händer igen och detta känns absolut inte bra så får ha mina skenor på händerna i natt..

nää nu ska jag se klart på film sedan ska jag sova ska ju upp tidigt och äta frukost..


god natt alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0