illa mående



okej det e jobbigt att ändra sin kost helt men vad fan ska man göra, jag ska ju må bra.
Igår lagade jag en laxbit till middag och till det gjorde jag grönsaker.
jag kunde äta halva fisken sedan mådde jag illa.
10 minuter senare sitter man och spyr upp maten.
mamma har en tiori om varför det hände och det kan bero på att laxen är "stark" i matsmältningen den tar längre tid att smälta.
så nu e det slut på lax för min del och det e jobbigt för jag älskar lax.

men igår kväll så var det middag hos mamma och pappa och de gjorde tacopaj till oss alla men jag har ingen deg i min paj efttersom jag har sagt att jag inte vill äta det.
pajen var god i allafall efter det så var det blåbärspaj till efterrätt men den tog vi efter 1 timme så att maten hade åkt ner lite.

älskar blåbärspaj det e bara så underbart gott med paj..

det jobbiga e nu att man inte kan dricka mjölk till det e jobbigt för det e så gott..

annars så tog jag det lugnt igår hemma till mamma och pappa tills klockan blev halv 1 ca sedan gick vi hem och tro fan att det snöade som fan efter att man kom hem satte man sig och kollade på en super bra film.

filmen heter då A-team och den var verkligen bra om man gillar action filmer det gör jag om de verkligen e bra..


nu ger jag mig för stunden..


kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0