goda dag



hejsan alla hoppas att ni har haft en  bra dag för det har jag knappast haft.

helgen var toppen i allafall önskar att det var helg igen och att jag e ledig. '
älskar att umgås med mina vänner speciellt min bästa vänn Evelina hon var ju hemma i helgen så det var helt fantastiskt att träffa henne igen..

idag har jag jobbat och det var inte den bästa enligt mig.
jag känner mig utanför när jag jobbar med vissa personer och det e jobbigt att känna så och sedan så e det mycket skitsnack på jobbet vilket man blir trött på..
sedan så kan man känna sig utnyttjad eller vad man ska kalla det, sedan jag kom tillbaka från sjukskrivningen så har jag jobbat som fan på rundorna och ibland har man 2 duschar eller 2 städ om man jobbar hela dagen. ¨
jag har inte haft ett ända inköp sedan jag började här jag har bara städat och  aktiverat folk.

jag önskar att allt var bättre på jobbet men vad ska man göra när det inte blir bättre..

det var meningen att jag skulle göra en pärm som en brukare skulle ha men det blev inte av fick göra ett annat ärende för de andra vägrade att gå. sedan så fick jag jobba över till kvart i 3 då hade jag gjort lite av att kolla igenom allt det som skulles eller nää det gjorde jag ju inte jag har några kavr ju..
fan också..

men vad fan nu har jag laggt det bakom mig..

vid 15 var det dax för att gå till tandläkaren för att få en tand lagad och nu e det fixat och nu har vi fixat så jag e lugn när jag lagar tänderna det e att jag lyssnar på musik i lurarna som jag har och då hör jag inte vad dom säger eller vad som görs men jag känner dom.
det e tur att man har bedövning för det hade jag inte klarat mig utan..

men nu e det fixat nu ska jag inte tänka på det..

efter det kom jag hem och somnade och vaknade igen halv 7 och bedövningen den satt fortfarande i lite men började att lossna. så nu har man ätit kvällsmat  och ska nu dricka lite vatten men ska smaka på en ny saft som jag köpt fun light med tropisk smak så jag hoppas verkligen att den smakar gott..

i morgon slutar man 21 och börjar kl 15 tror jag ska träna innan det så man har gjort lite denna veckan.. ska träna på onsdag så jag håller kroppen igång fast jag har träningsvärk sedan i lördags..

hoppas att har haft det toppen

kram på er alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0