God fortsättning.



hoppas att ni alla har haft en toppen dag igår och att ni har firat in det nya året ordentligt.
jag hade en super trevlig kväll igår med en massa vänner och ja jag kan bara inte klaga för vi hade det super roligt.
har haft en del för mig de senaste dagarna och jag har varit ute och gott en hel del nu i ferdags var jag på jobbet och hälsade på alla underbara människor som jobbade.
sedan gick vi en runt en massa och hälsade på hos en vänn i henne fina affär.
sedan fortsatte vi gå lite promenade varade i ca 2 timmar sedan gick man en lång promenad igår också och nu funderar jag på att gå till jobbet nu när det e snö ute och då får man sig en promenad till jobbet och det e alltid skönt.

så nu ska jag upp tigigare på morgonen än vad jag e van vid nu så från och med på måndag så ska jag gå upp tidigt och vänja mig vid tiderna så man kommer igång när man ska jobba igen..

på onsdag ska man ju träffa läkaren så ska gå dit då och e lite nervös inför detta nu och lite orolig för att det kan vara något med leverfläcken.
vilket jag hoppas att det inte e.



nää nu ger jag mig ska fixa lite här hemma eller inte ska kolla med en kompis för min fest blev flyttad så ska se hur vi löser detta..


kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0