första jobbe dagen



idag har jag jobbat första dagen sedan jag blev sjukskriven och det har gått hyfsat bra, stressade en hel del vid middagen men det fick man ju vänja sig vid.

har inte kunnat äta någon mat nästa nu så jag drack blåbärssoppa till frukost och till mellanmål tänkte äta det till middag med men klarade inte av det drack en massa vatten och fick äta vid halv 3 tiden åt lite mos och färs och grönsaker men åt bara några gaffel tag sedan var magen igång så jag mådde illa..


sedan var man och pratade med de på läkarmottagningen and mitt frikort. jag har betalat så många läkarbesök så jag har fritt för varje besök fram till augusti.

så om man ska betala något den 20 så e det gratis för min del..


nå ja jag har lite ont i mina stygn skaver som bara den fast jag har plåster på..



skriver mer i morgon efter att jag kommer hem från jobbet eller något..

funderar på att gå till harrys i morgon på quizen..



ha det så bra med er alla...

kram

Kommentarer
Postat av: lina

tjo...vi tänkte också gå på quisen...kanske ses dår =)=)

2011-01-13 @ 09:59:05
URL: http://linasiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0