allt bra



har idag varit i lund och kollat allt.

läkaren sa att mina blodvärden ser bra ut pratade med honom om järntabletterna och sa som det var till honom..
Jag tål inte järntabletterna spyr bara upp dom så jag vägrar att ta dom, han sa att jag inte behöver ta några järntabletter för  järnvärdet ser bra ut så det var ingen fara med det sa han.
så jag slipper ta dom.
Men jag ska fortsätta ta tabletten som ska förhindra magsår för han var lite orolig över att jag har fått upp maten några gånger.

och sedan mätte dom midjan och sedan kollade vi vikten och enligt deras våg har jag gått ner sammanlagt 26 kg men enligt min våg så står det på 28-30 kg så jag går efter min våg jag har sänkt mitt bmi från 53.5 till 48 så hela 8 har jag sänkt den med.
Jag e riktigt glad för detta ändå och det kan bara gå framåt och inte bakåt så från och med nu kan jag även bada.
Min läkare sa det till mig när han såg på ärren att det e inga problem med att simma eller något nu. och jag frågade honom om jag kan hålla på med vilken sport som hellst eller så och det var inga problem sa han allt ska ha läks som det ska så nu e det bara att sätta igång med träningen ordentligt och bara ha roligt med att gå ner i vikt..

Jag kommer aldrig att ångra mig att jag har gjort denna operation för jag känner mig mycket lyckligare och piggare än innan.
Så glad för att ha fått detta gjort..

ska se om jag kan fixa mera bilder också som e snygga på mig..

skriver mer en annan dag kanske i morgon efter kvällsjobbet..

vi får se hur det blir..


kram på er.

och har ni några frågor ställd dom bara så ska jag se om jag kan svara på dom så gott jag kan..

Kommentarer
Postat av: Ausgeflippt

Grattis till framgången Magdalena :-)

2011-01-20 @ 23:58:27
URL: http://ausgeflippt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0