-31 kg


En läsare undrar om jag kan lägga upp före och efter vilder och det värsta e är att jag har inte så många före bilder på hela mig förutom från hallowen och de bilderna e jag inte stolt över för jag kan ju verkligen inte klä ut mig..
men jag ska kolla om jag hittar bilder nu när jag ändå sitter här med datorn..


bild före allt eller kanske inte riktigt. här jag har gått ner 12 kg



e inte så snygg men vad fan ska jag göra. magen den syns ju mer på bild än vad den gör
nu när jag sitter..


här e en bild på mig innan jag började att träna och innan operationen.

några veckor efter detta så fick jag bokat tiden för operationen och ja jag
vet inte om man ser så stor skillnad.



här har jag gått ner 24 kg och stolt det e jag..

men nu har man ju gått ner till 31 kg och nu e jag mer glad än vad jag har varit de senaste 4 åren kan jag tala om..
är sugen på att träna och hålla igång hela tiden det var jag inte innan men nu e det en helt annan magdalena vi har med att göra..
'

'
innan operationen och har gått ner 14 kg.



ca 30-31 kg

på denna bilden ser ni en glad tjej som ska till jobbet men ville känna sig frech eller vad man ska kalla det.

så det blev lite smink på och och öronhängen som jag älskar.

hoppas att ni gillar mina bilder.

 

vill bara tala om att det e roligt att det e folk som läser bloggen och ni ska bara veta att det e en annan tjej som skriver nu jag e inte som jag var innan då jag skrev på min gammla blogg, visst jag kanske inte skriver det bästa men jag har ju varit ärlig hela tiden om vad jag tycker och tänker.

Visst har jag kanske stavfel eller att meningarna låter konstigt eller att  jag upprepar mig ibland men jag har alltid haft problem med detta sedan jag gick i skolan då man blev mobbad för att man inte var fin eller hade mycket pengar som de andra hade i klassen som vi tyvärr blev flyttad till..

 

jag hatade mina klasskamrater när vi kom till schubertopskolan och sedan tullbroskolan och så klart de 2 första åren på fordon transport. de var de värsta åren i mitt liv och jag kommer aldrig att förlåta idioterna som mobbade mig för att jag var stor eller att jag kanske inte var snygg som alla små bimbon som var nästan som ja jag vet inte om jag skriver det ordet här..

De jävlarna förstörde mycket i mitt liv och det var aldrig roligt att uppleva detta. Men nu har jag laggt detta bakom mig jag ska vara glad och jag e ju en helt annan tjej nu än vad jag var innan..

 

eller vad säger ni!!???

 

kram på er alla..

 


Kommentarer
Postat av: Ausgeflippt

Joo, det är en stor skillnad på hur du ser ut nu mot hur du såg ut innan. Speciellt på den bilden där du har en blå tröja på dig :-)

2011-01-27 @ 00:50:34
URL: http://ausgeflippt.blogspot.com/
Postat av: lina

vi säger hurraaaaa för dig!!!! Du är så duktig=)

2011-01-27 @ 01:40:16
URL: http://linasiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0