zorro



Nu har jag och den lille varit ute på promenad i 30 minuter kanske mera vi lekte lite och hade det roligt med kasta pinne..
nu ligger han helt lugn i soffan trött efter vpran promenad.
han e busig men super söt ska ta en massa bilder på honom sedan så ska jag lägga upp de här så alla kan få se den söta stjärnan för idag...

ska snart iväg och träna bodytone ska bli roligt att träna det. sedan ska jag se om jag kör lite på bandet efteråt beror på hur länge pojken e ensam.

vill inte att han ska vara ensam för länge så hoppas att johanna kan jobba snabbt så hon kommer hit innan hen har varit ensam för länge..


han e så pigg och busig men han e ju också bara 4 månader gammal så det är okej att han busar med en...

i morse låg han hos mig en stund i sängen men sedan var det dax för att sköta magen så vi gick ut....

duktig kille man har på besök.. lilla  Zorro...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0