träningsvärk



kan inte riktigt fatta att jag har fått träningsvärk denna gången.
jag gick och sprang ju bara på bandet i 50 minuter sammanlagt och det har jag ju gjort innan.
nå ja jag vet ju att jag har tränat så det e bara bra det.
i morgon e det bodytone och jag e lite nervös inför detta för jag har ju aldriig kört det passet innan.
efter det ska jag ta lite på bandet så i morgon förmiddag kommer jag att vara på motionshuset och ha roligt.

fikade presis och det blev ett äpple och det smakade gott säger jag ju bara ska köpa lite mer äpplen så man har dom hemma när man ska ha mellanmål som det igentligen heter.
men jag fikar så tar jag ett äpple på jobbet.

nyttigt med en frukt.

smakade på en halv kaka och fy vad sött det var så min kolega tog den andra halvan som tur var.

på tal om kakor så ska jag ju bjuda jobbet på fika eftersom jag och johanna fyller år på fredag.

har en hel del som jag tänkte baka men just nu e det mest jordgubbsmuffins och mandelkubb som jag ska baka vet inte om jag ska baka något mer. men det e ju många som ska ha det..

får se vad jag kommer på att göra det e ju alltid lika roligt att baka ändå!
ska baka lite åt min storasyster för hon ligger sjuk så tänkte göra lite gott till henne och gubben hennes så de kan fika tillsammans..

annars idag har det bara varit lugnt på jobbet vi var en extra så det har gått riktigt bra tycker jag och efter jobbet stack jag till meddo och solade så man blir lite brunare nu i vintertid vilket jag hatar och tro fan att det ska snöa också..

hatar snö..

nu när jag kom hem hade jag fått ett brev ang information med mera så nu e det på rätta vägar detta gillar jag skarpt..

idag ska jag hämta hem klänningarna så hoppas att de passar mig nu så jag har något super snyggt till helgen... sedan jag började gå ner i vikt så har jag börjat använda kläder med mera färg och känner mig gladare för det med.. har ju alltid gillat färg men aldrig vågat använda det riktigt..

så nu jävlar e det färg som gäller!!!

kram på er alla..

och tack alla underbara vänner för allt stöd ni ger mig..

Kommentarer
Postat av: Ausgeflippt

Jag har nog sagt det förut, men nu säger jag det igen; Du är så duktig Magdalena! Dessutom är färg aldrig fel. Du vet ju hur neontanten här ser ut ;-)



Kram på sig!

2011-02-16 @ 18:34:04
URL: http://ausgeflippt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0