tränat



idag har man tränat på bandet och det var underbart.
först gick jag 5 minuter sedan sprang jag en minut och 20 sekunder och sedan gick jag igen och så höll jag på i 15 minuter och då känner jag mig på topp sedan gick jag i högt tempo sedan lite lugnare och sedan snabbare igen.
gick sammanlagt  50 minuter och det var ett underbart pass..
på torsdag ska man köra bodytone på morgonen och det känns bra så det e bokat.
efter det passet får jag se om jag går på bandet eller något funderar på att träna magen lite efter det så får se hur det e har ju aldrig kört bodytone innan..

ska snart duscha men ska äta middag innan sedan ska man cykla till jobbet så man e där i tid och hoppas att chefen hör av sig har ringt henne och lämnat medelande ang en sak som har hänt på jobbet..

får la se vad hon säger om det..
och hoppas att hon hör av sig..

på fredag fyller jag och johanna 28 år och då ska jag jobba kvällen så jag ska ta med mig lite bakelser och annat till jobbet och bjuda dom.

hoppas att de blir glad för det jag ska baka..

nå ja får se vad jag hittar på marie hade en önskan på bärmuffins så får offra mina egenplockade jordgubbar..

skriver mer en annan gång..

kram på er alla

och lina tack för sällskapet på gymet!!

Kommentarer
Postat av: Ausgeflippt

Du är så duktig när det gäller träningen :-)

2011-02-15 @ 12:48:24
URL: http://ausgeflippt.blogspot.com/
Postat av: lina

tack sj =) vi ses på tonen imorn =)

2011-02-16 @ 10:29:21
URL: http://linasiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0