Stark



JAg blir bara gladare och starkare av alla kommentarer som jag har fått av alla underbara vänner som läser min blogg. ni har verkligen stöttat mig och då känner jag mig verkligen starkare och mår bättre..

så jag tackar er alla underbara människor som står vid min sida ni e helt underbara..


vet inte vad mer man ska skriva om för jag vill inte skriva fel saker heller så man blir påhoppad av detta..

näää orka bry sig om det det e min blogg jag får skriva vad fan jag vill svära om jag vill..


iallafall så hade mina kolegor sett mitt inlägg om kommentaren och de tycker att det e fegt skrivet och fegt gjort..
jag orkar inte med den personen just nu vill han / hon mig något får personen skriva igen om hon/ han vågar det..

idag har man ju jobbat yttligare en kväll och allt har gått super bra var en lugn kväll på ett sätt allt bara gick fort.
Men sedan beror det på vilka man jobbar med tror jag och idag jobbade jag med underbara personer..
sedan kom ju Camilla och lille Kevin på besök och jag fick ju mysa lite med honom idag med.. han e ju bara för underbart söt.

så allt har varit toppen tagit sprutan idag med så det e klart för denna månaden. ska man ta den igen om 3 månader.

jag mår bra av er alla ni ger mig styrka så jag tackar yttligare en gång för erat stöd..


tusen tack..

kram på er alla..

Magdalena

Kommentarer
Postat av: Ahnna

Hejsan. Såg din systers inlägg på facebook och så hittade jag hit.

Vad kul att du gått ner och att du fortsätter kämpa. Idioten som skrivit till dig är ju bara en no lifer. Hur man ändrar sitt utseende har absolut ingen annan med och göra. Vissa vill ha större tuttar, mindre näsa , ja u name it. Varför då inte mindre magsäck?.



Hoppas du mår bra och att du känner dig starkare än någonsin förr!.. antar att du redan kollat upp IP numret, annars är det lätt att googla..;-)

2011-02-07 @ 23:55:11
URL: http://ahnnaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0