söndag


i morgon ska man köra bort bordet till heberg efter att man slutar jobba.
och igår gick jag igenom kläderna och mamma har nu en del att kolla igenom och sedan så ska jag skicka en massa kläder till de fattiga de kan behöva kläder de med..

igår var det middag hos mamma och pappa sedan bar det av till marie och det bjöds på mycket skratt och dans och sedan bar det av till harrys och där träffade man en hel del vänner och det var super trevlig kväll..

idag har man sovit lite extra men jag ska nu hänga in kläderna som jag ska behälla ett tag till och sedan ska jag fixa så att man bara kan ta bordet och bära ner det i morgon..
ska bli underbart att bli av med det så att jag kan få det andra längtar verkligen ska flytta på mitt skåp så det kommer mot den andra väggen så att bordet står  på kortsidag eller vad mans ka kalla det.. sedan ska jag se om  man kan få mamma att köra lite saker till tippen har en del som borde slängas nu..

det går alltid att lösa det...

nää nu ska jag fortsätta med mitt..

kram på er alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0