ny frilla



tro det eller ej men jag har en jävligt snygg frilla nu och jag bara älskar den som fan..
kort på ena sidan och längre på den andra och den e grymt snygg det kommer bilder i helgen då jag har hittat eller tagit någon snygg bild på mig..

hoppas att jag kan få mina klänningar så man kan prova dom och se om de passar mig eller inte för annars så får man ju skicka tillbaka dom..

jag kunde inte boka om min tid hos frissan hon e ofta fullbokad så jag ville inte lämna ifrån mig den eller jag ville in te för nu var det dax att bli av med håret älskar att vara korthårig och jag tror att jag kommer att förbli så med.
kan inte fatta att jag inte har klippt mig sedan i oktober eller något sådant så det var dax för en ny frilla och magdalena bli snygg igen..

nu ska jag se på film och ska upp tidigt i morgon bitti..

kram på er alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0