livet leker



att vara så glad och ha så underbar familoj och alla underbara vänner det e det bästa som finns..
igår var det fest hos Maria L och ja jag kan ju vara ärlig.
Jag hade det super roligt med vännerna som var där och vi pratade och skrattade och hade det roligt som bara den.

sedan så fick jag ju ha samma klänning som jag hade förra veckan eftersom mina kläder/ klänningar e lite eller för stora så det händer under armarna på dom och det e ju inte snyggt att ha så ute.

så jag ska kolla med mamma om hon kan sy in de så man kan ha kläderna igen.

igår var Lina fotograf och det blev en del fina bilder på mig så jag ska kolla om man kan få de skickade så man kan lägga upp dom här och på favebook.

kände mig super fin.

gick till harrys och där träffade man på våran lille bror han e den bästa som finns..

jag har ätit en smörgås nu och e mätt på det så nu ska jag ta det lugnt innan man ska åka och jobba kvällen..


nää nu ger jag mig kram på er alla..

Kommentarer
Postat av: misshonest

det är tragiskt när man inte kan gå ner på egen hand utan måste göra operation, det är ju inte så att du är duktig själv när större delen av jobbet beror på att du minskat din magsäck!trodde du att du skulle äta lika mycket som innan eller? Ditt dåliga själv förtroende sitter inte i dina kilon... utan i ditt psyke. du bör ändra på det innan du försöker ändra ditt yttre!! kan va intressant att se hur länge detta håller innan du börjar gå upp igen!hade du gått ner dina kilon på enbart träning och diet utan operation,ja då skulle jag applåderat dig men nu.. gapskratt i ansiktet,var sitter det duktiga nu då? lev i en riktig värld och inte i nån jävla bubbla magda. ingen respekterar dig om du inte själv gör det!bubblan kommer spricka nån gång hoppas du pallar då..och du är långt ifrån snygg och smal än... fortfarande stor... så inbilla dig inget!!aldrig varit och kommer aldrig va vacker, möjligtvis söt men inget mer!! saningen svider jag vet... men sån är världen...

2011-02-06 @ 15:20:40
Postat av: Anonym

det är tragiskt när man inte kan gå ner på egen hand utan måste göra operation, det är ju inte så att du är duktig själv när större delen av jobbet beror på att du minskat din magsäck!trodde du att du skulle äta lika mycket som innan eller? Ditt dåliga själv förtroende sitter inte i dina kilon... utan i ditt psyke. du bör ändra på det innan du försöker ändra ditt yttre!! kan va intressant att se hur länge detta håller innan du börjar gå upp igen!hade du gått ner dina kilon på enbart träning och diet utan operation,ja då skulle jag applåderat dig men nu.. gapskratt i ansiktet,var sitter det duktiga nu då? lev i en riktig värld och inte i nån jävla bubbla magda. ingen respekterar dig om du inte själv gör det!bubblan kommer spricka nån gång hoppas du pallar då..och du är långt ifrån snygg och smal än... fortfarande stor... så inbilla dig inget!!aldrig varit och kommer aldrig va vacker, möjligtvis söt men inget mer!! saningen svider jag vet... men sån är världen...

2011-02-06 @ 15:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0