jobb och åter jobb



denna veckan jobbar jag bara dagar och jag vet inte hur jag ska ha tid med allt som ska fixas inför lördagen..
ska göra snittar som man kan bjuda på sedan ska jag baka kakor eller muffins som man kan bjuda på..

vet inte när jag ska hinna med allt..

men men jag hoppas att jag hinner med det..

slutar kl 16 på fredag då ska man upp och handla och sedan ska man ju fixa en hel del till lördagen.
och på lördag jobbar jag till 16 också och det är nog ingen som vill jobba till 4 istället för mig på lördag har redan frågat 2 och ingen av dom kunde..
det e som jag alltid säger när andra vill byta så ska man ställa upp men när man vill byta med andra så e det ingen som vill..
det finns några som har ställt upp men det e inte många det..

men men nu ska jag inte klaga..

jag ligger över 21 timmar plus och då har jag inte räknat med det som jag har jobbat extra igår och på lördag så det blir en del timmar det med..

så efter lördag så behöver inte jag jobba extra på ett tag..

nää nu ska jag tänka på vad man ska bjuda på på lördag...

skriver mera i morgon ska ju även klämma in en massa träning för det e ju bara ett måste det!!!

tyvärr kunde jag inte gå på spinningen för min storasyster behövde hjälp i stallet så jag ställde upp för hennes skull.. vill inte att hon ska ansträna sig för mycket nu när hon ska ha en fin bebis..

längtar tills den dagen kommer..

nää nu ger jag mig ska sova snart...

kram på er alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0