i morgon e en underbar dag


i morgon ska jag vara hundvakt och det e en helt underbar dag för min del..
han kommer vid 7 tiden och sedan ska jag ivåg innan 10 då jag ska träna och det e ingen fara kan lämna honom själv.
sedan ska man bara ut och gå en massa med honom 45 minuter åt gången inte längre bara för att hen e inte så gammal .
han e bara 4 månader gammal och det e rasen labrador och han e hur gullig som hellst..
så i morgon ska jag ha det roligt med en hund..

vill ju ha en egen hund men med mitt jobb går det tyvärr inte och med min allergi men i morgon bryr jag mig absolut inte..
har ju medicin för guds skull så jag överlever det..

så i morgon kommer det bilder på honom.. kram på er alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0