färgat håret



det kommer bilder på håret senare idag ska fixa mig en ny frilla.
jag gillar inte att vara lång hårig längre så det förblir kort och med en super snygg färg denna gången med.

måste ta mig in till stan för att ta min spruta.
ligger sjuk med feber men den e inte lika hög som den var i går och i förrgår.
e trött hela tiden och helt utmattad i kroppen men jag ska nog överleva detta lilla.
vill ju inte vara hemma och vara sjuk nu när jag känner mig bättre och piggare okej kanske inte nu när jag e sjuk men annars då jag e frisk.

jag vill ju träna och hålla igång så mycket som möjligt och passa på att ha det roligt med mina vänner..

nää måste klä mig ska snart åka till stan och ta sprutan.


skriver mer i kväll och vem vet det kanske kommer bilder på den nya hårfärgen..

kram på er alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0